%&¤@!!!

Åh vad trött jag blir på den här blogg portalen!!!
Aja jag skrev iaf i mitt inlägg som av någon konstig anledning tagist bort att Leevi är sjuk och att jag ska börja jobba som vabbare på heltid..
Pappa var nere och köpte glass åt det lilla pojkbarnet som han nu fått i sig och därför är han lite piggare.
 
I fredags var jag ute med Hanna och vi hade as kul, (Pelles kompis) Maral var på samma tillställning så det var kul att hänga med henne också :)
 
I lördags så tog vi det bara lugnt och kollade på melodifestivalen, HEJA SEAN BANAN!!

Och i söndags så gick vi igenom grejer i garaget och mamma hade Leevi under tiden.
Sjukt vad mycket grejer man hittar där nere, önskar bara att jag kunde hitta mina gamla kollage med massa bilder..

I torsdags hade farmor Lotta Leevi för vi misstänkte redan då att det var sjukdom på gång men inget bröt ut.
Dom bakade en massa bullar och kollade på bamse!
 
Jag kommer att göra en del tidsinställda inlägg nu för appen som hör till bloggen är inte uppdaterad till personer med iphone 5 och därför AS JOBBIG att skriva på och vem vet när jag nästa gång har chansen till att sitta vid en dator :P
 
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0