Bröööööl!!

Nu blir jag galen på det här!
Leevi var "bra" i 2 dagar och sen började han kräkas igen :(
Idag sov han länge men han har lite feber 37,8.. Men han har inte kräkts idag och han verkar vara piggare.
Vi har tid hos doktorn imorgon, fortfarande as svårt att få tider på vårdcentralen :S
Aja, idag ska vi bara ta det lugnt. Tänkte få Leevison att leka lite eller så får jag bädda ner honom på soffan så att jag kan vika tvätt och förbereda middagen.
Vårdguiden rekommenderar kokt mat så jag ska hitta på något till Leevi som inte är yoghurt som är det enda han levt på sen i lördags kväll.. Tur att han väger drygt 19 kilo så att han han lite att ta utav ;)
Nej nu ska vi mysa lite!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0