God kväll!

Idag ringde klockan 6. Så tidigt har jag inte varit tvungen att gå upp på väldigt länge.. Efter att ha snoozat 2 gånger gick jag upp och åkte iväg på första vatten gympan efter semestern. As skönt!
Efter det åkte jag hem och sen åkte jag och mötte Pelle och Simon i Farsta. Jag har som smått börjat göra om här hemma och rensa ut och verkligen städa ur. Fixade ju i köket igår och idag fortsatte jag ned hallen.
Vi har ett äckligt klinker golv i hallen som nån idiot skvätt färg över som man inte får bort men jag har verkligen skurat som Askungen. Kommer kännas imorgon.. Men det skiter jag i! Köpte en ny hallmatta på lagerhause fast jag egentligen var på jakt efter hyllor och en stång till köket :P
När vi hämtat Leevi så fick han leka i sitt rum och sen åt vi middag, duscha och sen vart det sängen för honom.
Han var så duktig idag, vi har ju toalett tränat honom ett bra tag nu och satt honom på toaletten med 20-30 mins mellanrum för att undvika olyckor men idag har han sagt till flera gånger att han måste gå och kissa :) så stolt man blir ;)
Aja det är väl typ det som hänt idag.

Ni får en bild på min älskade byxdress som vart ootd och på det nya mattan i skit hallen!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0