Upp och hoppa lilla loppa!!

Vad är det med tisdagar som gör att man är så fullkomligt sänkt och trött bär klockan ringer att man går runt som en riktig zombie?
Aja igår var första veckan tillbaka på jobbet efter att ha legat sjuk i en vecka.

I helgen har vi bara varit hemma och myst. Lotta och Anders kom förbi och fikade lite i lördags och min mamma kom hit i söndags och fikade. Myspys!
Igår möttes jag och Bämfi upp i Årstaberg och sen gick vi och hämta lill monstret och sen promenerade vi bort till Farsta och kollade lite kläder och var på kräftjakt. Vafan har dom redan slutat med det iår? Aja vi hittade ingenting så vi åkte hem istället.

Nu ska jag leta efter en mössa innan jag ska dra!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0