Shit vilken vecka!

Åh jag har bokstavligen stupat i säng varje dag när jag kommit hem.

Förra lördagen hade ju jag och Pelle våran fest! Vi var grymt nöjda med den och tack fina ni som kom!
(bilder från kameran kommer upp sen)

Jag började jobba i måndags och allt funkar as bra. Vi får se hur länge jag blir kvar där. Minst 1 månad har dom sagt.

I fredags var jag hos Sara och firade hennes födelsedag :D as mysigt!!
Och i lördags kom Sanna och Jocke hit och bjöd på middag :D mjuwsigt!!!!

I lördags-söndags natt blev jag sjuk!
As ont i halsen, snörvlig, hosta och feber. Bröööööl!!

Trotts sjukdom fick jag masa mig till sjukhuset för en grundrutin på Leevisons njurar och urinledare. Det ser MYCKET bättre ut och nu hoppas vi på att det är den sista undersökningen dom gör den 28:de september och att han får vara frisk sen.

Dock har hans blåsor i munnen kommit tillbaka för att han har ont i halsen och det är på händerna med :S vet inte om det har något samband eller om det är något äckelpeck som går på dagis.

Så nu vet ni det, vi lever och är sjuka.
Och som sagt bildbomb från festen kommer senare!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0