Poppade korn!

Här sitter jag och Leevi och äter lite popcorn innan vi ska bada :)

Idag är jag lite extra trött! Jobbade över en timma och fan vilken skillnad det är på att sluta 3 eller 4!
Åh helt slut i huvudet. Men men jag ska inte klaga :P

Dom ringde från sjukhuset idag och ändrade tiden från fredag till onsdag. Vet inte om det var nån läkare som var sjuk eller vad det var men Leevisons förhoppningsvis sista njur röntgen blir på onsdag istället..
Hoppas verkligen att det ser annorlunda ut sen sist eftersom hon sa att det var mycket, MYCKET bättre när hon gjorde ultraljudet.

Jöjö, nu ska jag slänga popcorn mannen i badet och sen ska vi gosa ner oss i soffan.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0