OH NOOOOO!!!!

Det går löss och svinkoppor på dagis!!
Jag vill inte ha hem något av det!
Förhoppningsvis har Leevi samma super hår som jag så att han slipper det!
Jag har ALDRIG (peppar peppar) haft löss och jag har hört att löss inte trivs i lockigt hår.
En mamma sa att man kan ha lite kanel olja i schampot för att förebygga om lössen skulle vilja smaka lite.
Jag tänker INTE raka av mig håret igen!
Svinkoppor är inte heller riktigt välkomna hit. Jag har inte haft det heller men jag vet att en gamal kompis hade det när vi gick i skolan och det smittade som fan hade dom sagt till henne.
Stackarn kunde inte skratta när det hade blossat upp som mest.

Aja idag har jag lyckats ta sönder vårat handfat så nu sitter jag och väntar på att fastighetsskötaren ska komma hit och fixa det. Alltid är det något..

Igår var jag i Farsta med Sanna och sen gick vi och hämta Leevi.
Leevison fick en hand trumma (?) och en radiostyrd nyckelpiga och den var en MEGA hit! Han ville inte gå och lägga sig efter att vi ätit middag för han skulle bara köra med den :P
Jag och Pelle fick varsin kamelmugg från Tunisien :) haha!

Ajuste jag gjorde köttfärslimpa igår! FUCKMYLIFE VAD GOD DEN BLEV!!!
Helt stört!!

Nu ska jag ta tag i mitt liv.

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Jinn

hahah, måste ju bara fråga om det handlar om min monstersvinkoppa? :P för fyfan vad det såg ut! hoppas allt är bra med dig er, tråkigt att läsa om senare inlägg! kram jinn

Svar: Hahaha det var exakt dig jag tänkte på :PJa och jag kommer ihåg att du jämt sa, få mig inte att skratta det gör så ont och sen garvade du åt dig själv :)
Jora, med oss är det bara bra. Hoppas det är bra med er också.
Ja det är sjukt tråkigt men hellre att man tar bort ett barn som till 95% är skadat än att sätta ett väldigt skadat barn som kanske inte får ett "värdigt" liv till värden och sen veta att det är mitt fel. Kram Carro
Caroline Bartsjö

2012-09-06 @ 13:46:59
Postat av: Jinn

hahah, ja fyfan! kommer ihåg att jag fick skratta på ett speciellt sätt! usch&fy! vad härligt att höra :) jodå, det är bara bra med mig/oss med! ja, det förstår jag! men man kan inte heller alltid vara självisk i såna lägen! men klart det gör det ju inte mindre jobbigt :/ kramar jinn

2012-09-07 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0