God natt?

Det var en trött pruppis som jag hämtade på dagis. Istället för att gå hem och somna båda två gick vi och gungade och sen mötte pappa upp oss och vi gick och handlade.

Sen gick vi hem och jag gjorde snabb middag (makaroner och korv) eftersom vi var bushungriga och skulle iväg till Johanna och Patric. Grejen var bara den att Puppe stackarn satt och sov medans han åt :( så det fick bli en snabb dusch på honom efter maten och sen somnade han kl 6. Hoppas han sover hela natten nu :S återstår att se!
Det blir en lång dag för honom imorgon för jag ska jobba över en timma så jag hämtar honom sent för första gången. Bara hoppas på att lilla mister envis lyckas sova en liten stund på dagis imorgon.

Jag ska kolla på svenska Hollywood fruar och sen ska jag också sova!
Så sjuuuuukt trött! Men somnar jag nu lär jag vakna vid 5 och inte kunna somna om..

Äh!
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0