Det är inte sant..

Asså vad händer? :(
En gamal vän från högstadiet har lämnar oss!
Vafan hon var ju bara 25!

Jag och Sanna bollade mellan varandra hela dagen vi fick reda på det. Jag kan bara inte fatta det!

Jag och T träffades på mupp matten i 7:an och hon tog med mig upp bland fotbolls målen där vi tjuvrökte och åkte på isen. Efter det var jag, T och Sanna jämt! Vi hängde ihop i vått och torrt vi tre och hade sjukt kul!
Vissa gånger mer med den ena, mer med den andra.
Jag har så mycket roliga kort från den här tiden.
Jag kommer aldrig glömma när du kom hem till mig med en ankunge, som du absolut skulle ha sovandes i sängen och Anki följde med oss överallt, Eller alla våra sjuka videofilmer jag har från när vi åker pendeltåg, badar i nicksta, och bara är allmänt mongow, när vi pratar känslor på en brygga i berga, när du vurpa med min cykel i ett dike,
Eller när vi hoppade ut genom fönstret och "rymde" till Jordbro,
Eller när jag fick ringa dig och du låssades vara min sjuka mamma för att man inte längre kunde köpa cigg på turktobak, vi fick våra cigg :)
När min pappa dog var den första jag ringde dig, du började gråta och vi pratade i nån timma sen körde mamma bort mig till dig. Vi fanns alltid där för varandra även om vi för stunden kanske tjafsat.
Jag har så sjukt mycket minnen av dig och oss. Hur kunde det bli så här? :'(

Jag kan inte fatta att du är borta!
Vi har inte setts sen jag slutade i 9:an och vi har nog inte pratat sen 2:an på gymnasiet men du har haft en plats i mitt hjärta och även om man inte pratar så betyder vännerna från förr någonting ändå.
Oavsett om man ses eller inte så tar man gamla och nya vänner för givet, en sån här grej SKA inte hända!
Det är inte rättvist..
Jag hoppas du har det bra var du än är!

Mina tankar går till din familj <3

Vila i frid gamla vän :( vi ses när vi ses!

"Take a trip to a fantasy spaceship" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0