Allvarligt talat!

Jag känner fan inte någon som har så jävla mycket skit grejer på så liten yta som jag och Pelle har!
Jag har rensat ur garderoben i hallen och en helt ny värld har öppnat sig!!
Man kan tom gå in i den, något som var OMÖJLIGT innan. Vi har hittat nya platser till våra tvättkorgar och vi har faktiskt Ikea kassar till en förbannelse.
Jag och Pelle har faktiskt tom slängt 3 par skor var. Kors i taket, vi som inte slänger ett enda par skor i vanliga fall!
Pelle har även gått igenom sin garderob i sovrummet så nu är det ordning och reda bland alla kläder.

Nu ska jag bara packa ner en kartong med barnkläder som vårat stora barn vuxit ur och sen ska det ner i garaget!

Hallå någon som vet en bra byta bostads sida på internet eller någon som har något tips? Vi MÅSTE fan flytta till större! Hör av er antingen genom att kommentera här eller på fb, både mejl och i loggen :) tacksam för svar hörrninini!

Nej nu måste jag fortsätta!
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0