Vintertid!

Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan?

Idag har jag hunnit med att baka paj, Leevi har haft mormor och farmor på besök, jag har fixat pumpan, vilat, busat med trollet, planerat lite inköp inför julen och gosat. Pelle har hunnit med att fylla 2 diskmaskiner, spelat fotboll med Leevi, kollat på fotboll, spelat helvetes skit dataspel och tvättat.

Jag blev inte alls lika nöjd med min pumpa i år som jag blev förra året. Hittade inte min lilla kniv så den blev mycket hakigare. Ja, jag skyller på kniven! Hittar jag den ska jag fixa till haken.

Leevi fick lite kläder av farmor, bla en as snygg Batman tischa! Och av mormor fick han lite pengar så att vi kan köpa lite nödvändigt. Tur att mormor och farmor kan skämma bort busen hur mycket dom vill :)

Nej nu ska lilla trollungen sova och jag ska väl typ också göra det snart.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0