Sova.. Sova.. SOVA!

Jag är då trött så ögonen svider men jag kan inte sova. Är skit nervös för Leevi's röntgen imorgon :(
Dom sätter alltid bedövningssalva på honom på ett ställe och sticker honom på ett annat för att han är tydligen svår stucken eller vad man säger.
Usch jag hoppas att allt kommer gå bra imorgon och att han slipper gå igenom fler sånna stora undersökningar. Ett litet ultraljud då och då är ju lugnt men när han ska ligga still på en madrass i 90 minuter och få självlysande vätska som syns på röntgenplåtarna insprutat i kroppen känns inte sådär riktigt 100!
Misstolka mig rätt, jag tycker det är jättebra att dom följer upp honom och kollar om min stora bebis är frisk men jag vill självklart inte att mitt barn ska spendera en enda lekbar sekund där. Äh ni fattar säkert vad jag menar.

Fan vilket luddigt inlägg bara för att jag är trött!

Aja ska knipa ihop ögonen superhårt och se om jag kan sova. Önska oss lycka till imorgon och håll alla timmar och tår på att urinledare och njurar ser ut som det ska så vi slipper operationer!

Natti natti underbaringar,
Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0