Sooooolen skiner!

WOHOO!! Solen skiner, jag fick sovmorgon och vaknade av att en liten kille kommer och pussar och kramar på mig och skriker MAMMA, MAMMA för att jag ska komma upp och busa med honom :D Underbara fina älskade unge!

Dock tror jag att mormor är stora favoriten. Leevison tog tag i mitt ansikte igår, gav mig en puss på munnen och sa mormor! Haha ;)

Sen jag gick upp kl 11 har vi busat för fullt, pussats, kramars, killats, flugit flygplan, ätit lunch och gjort grimaser.
Leevi har lärt sig klämma åt kinderna (ala min mamma säger att tjocka barn inte kan le varianten) och när han gör så ska jag göra likadant och så ska vi pussas :P
Haha mammas tokitok!

Nu ska barnet vila en liten stund, jag ska hoppa in i en dusch och sen ska vi åka hem till farmor och jag ska lära mig hur man reder en sås!

Ha en as bra solig lördag gott folk!

Tjingeling <3

(Det är typ omöjligt att få grimasen på bild så bättre bilder kommer nog med tiden :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0