Sjukstuga!

Idag är jag hemma med en febrig Leevison. 39 visar termometern så inget jobb eller dagis imorgon heller.

I söndags åkte jag, mamma och Leevi till Farsta och Leevi fick en ny höst jacka av mamma och lite andra bas kläder. TACK :D
Sen handlade vi mat och Bämfi kom hit. Vi åt middag och spelade Bingolotto. Tyvärr vann vi ingenting men 1 gång i månaden blir det bingo :)

Igår jobbade jag sen ringde dom från dagis och jag fick gå 30 min tidigare för att hämta monstret.

Idag var en kille här och luftade elementen eftersom man tydligen inte får göra det själv här i huset?
Nu ska barnet få vila lite så att jag kan plocka i en diskmaskin och sen dammsuga hemmet!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0