Nämen :D

Nu har jag ju lagt av med min vikt hysteri, jag går inte på någon diet, jag äter det jag känner för (i lagom mängder förutom godis som jag hettsäter för att inte bli utan) och jag tränar lika mycket som innan vilket är ingenting :P
Ändå har jag gått mer 2 1/2 kilo som jag hade lagt på mig innan så nu står vågen på minus 1/2 kilo än vadden magiska vikten jag bara kommit under när jag typ slutat äta helt (sen jag fick Leevi)!

Idag trivs jag med min kropp, jag har insett att jag oavsett om jag går ner eller tränar aldrig kommer bli av med mitt lös skin och om jag går ner mer kommer det bara att hänga mer! När jag fått så många barn jag vill ha är det en op som gäller och då lär ju typ 10 lyftas bort, jag skojar inte, man kan dra hur mycket som helst i skinnet!
Det som jag skulle vilja träna upp dock är rumpan, benen och ryggen. Rumpan för att den har flyttat ner några våningar, benen för att dom är det mest fett på och ryggen för att jag börjat få ont i den efter att jag börjat jobba igen.
Men men det är ju bara att sätta igång och tänka att det löser sug själv!

Aja idag har jag varit på jobbet som vanligt och sen stressade jag till banken på min rast. Så nu ska räkningarna betalas.

Fy vad jag ogillar när vintertiden kommer, det blir kallt, mörkt och man vill ju egentligen bara sova!
Tänkte på det när jag satt på tunnelbanan hem, när jag går upp på morgonen så är det mörkt, när jag lämnar Leevison börjar det ljusna, när jag går från jobbet börjar det bli mörkt och när vi kommit upp i lägenheten är det nästan redan mörkt! Fy!!

Jöjö gott folk! Ha en fortsatt trevlans tisdag!

Tjingeling <3


(Kolla vad Pelle gjorde till middag igår och vad fint han la upp det. Det är kärlek!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0