Mer än en vecka..

Sen jag bloggade sist! Sorry dudes!
Idag är det synd om mig. Jag mår illa som ett svin men kräks inte och jag vägrar trycka fingrarna i halsen! Sen fryser jag som ett asplöv, ligger med en "ny grillad" värmekudde och två duntäcken :(
Aja hoppas jag blir bättre snart!

Förra helgen var jag ute med Hanna och Myrnis på lördagen! As kul hade vi :)
Söndag låg jag bara hemma.
Måndag jobbade jag, tisdag och onsdag också.
På onsdag följde Lotta med och hämta Leevi och sen fikade vi lite, sen åkte jag och Pruppen hem till Johanna och Patric.

I torsdags var det T:s begravning, den var jätte fin och hon fick verkligen ett fint farväl! Känslan av att gå på den begravningen var så absurd så det fanns inte, gamla gänget var samlat, egentligen ville man bara skrika TJA och slänga sig om halsen på flera men det gjorde man ju inte, och sen väntade man bara på att T skulle komma, typ som att hon var lite sen till en återträff bara.. Äh det sög kraftigt!! :( vila i frid vännen!! <3

I fredags var jag på jobbet och sen på personalfest! As kul och as trevligt. Hittade på lite bus så när jag är frisk får jag väl kanske höra om det :P
Jag och Melina drog vidare och jag var hemma runt halv 6. I lördags och igår var jag och Leevison bara hemma och mös och efter middagen igår började jag må dåligt.
Jaja nu ska jag sova en liten stund till och se om jag känner mig bättre innan det är dags att hämta busen.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0