Latmaskarna!

Leevison är lite bättre idag. Fortfarande febrig men inte lika hög som igår.
Har inte tempat honom men skulle gissa på att den ligger på 38 något. Igår var det 39 grader som gällde och det kändes som att det inte änns hjälpte med alvedonen.

Idag ligger vi bara i sängen och myser. Vi sjunger sånger och pussas och kramas och gosar!
Just nu ligger vi och kollar på Peter pan på playstationet och jag tycker att Peter pan är lite likadan som Karlsson på taket. (Jag är iof den enda jag känner som älskar Karlsson men ändå!) folk gillar ju Peter men Karlsson "är ett litet egoistiskt gubbarn!" Karlsson är ju så som många barn faktiskt är på riktigt.
Aja tänk på det och se om ni håller med mig?

Nej nu ska vi fortsätta vårat myspys så vi kanske kan gå upp sen :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0