¡HOLA!

Hur är läget party peps?
Här hemma är det en karl som klagar över att han är sjuk, vilket han inte är då han är bakis. Och sen har vi lill trollet som är mycket bättre trotts ögoninflammationen.

Igår var jag på jobbet och sen åkte jag till Skärholmen och tog en fika med Robin. Sjukt ändå att man efter alla år (10) kan sitta och prata och garva åt nästan samma sjuka grejer fastän att man inte ses varje dag och att man ändå inte är på samma "stadie" i livet som man var innan. Det var iaf sjukt trevligt och vi sa att vi inte får låta det gå 1 1/2 år innan vi ses igen :P
Efter att vi hade fikat så åkte jag bort till heron för att lämna in min data som åkt i golvet. Lämnade in den hos världens bästa Picco så jag hoppas att dom kan rädda den och om det inte går hoppas jag att dom iaf kan rädda bilderna. När Picco körde hem mig letade jag och Picco efter en bankomat men alla runt omkring här var ur funktion så vi fick åka till Farsta. Sen droppade han av mig hemma.
Pelle skulle ut så jag och Leevi hade myskväll och åt sushi.
Ungen tryckte i sig 9 bitar och ville efter det ha mer, dock fick han inte det eftersom allt var slut så han fick en bulle istället och han var nöjd :)

Idag har vi bara tagit det lugnt och imorgon kommer både farmor och mormor hit och fikar.

Ha en awesome lördag!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0