HEEEEEEEEEEELG!!!!

Ligger på soffan som en knubbsäl! Haha! Helt slut efter den här veckan med (för mig) för tidiga mornar och halv taskig sömn.
Men nu är det äntligen helg!
Dock har vi fullt upp ändå. Imorgon ska vi hem till Pelles mamma och Anders och käka middag. Och på söndag ska jag, mamma och Sanna spela Bingolotto och vinna alla miljonvinster! :D

Idag innan jobbet åkte jag till mamma och lämnade Leevi för han skulle till BVC och få sin sista hepatit A spruta. Han hade varit jätte duktig, men han hade blivit sur när BVC tanten stack honom i benet.

På tal om blåbär så köpte jag ett par jeans för mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent. Jag köpte en stl mindre än jag brukar köpa men dom var för stora så jag var och bytte dom idag till ett par mindre igen :) och då har jag inte gjort någonting alls :D

Nu ska jag umgås med min lilla familj och vänta på att den super sena middagen blir klar.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0