Fredag!!

Oj oj oj! Idag är det redan fredag. Shit vad skev veckan blir när man vabbar :S
Fy satan vad kallt det var imorse, och vilken störd dimma det var! Brrrr!!!

Idag var jag på jobbet och sen åkte jag hem till en liten kille som tydligen prompt skulle ha skjorta på sig idag :P
Schteeek ;)

Det var 3 grabbar här hemma. Leevi, pappis och Chrille :)
Trevligt att träffa honom igen.
Snygg jacka hade han med :)

Sen åkte dom iväg och jag och Leevison har myst, åkt brandbil, släpat cykel, lekt med bilar, spelat på telefon, pratar med mormor, skrattat åt hundar på tv, sjungit och pussats. :D

När jag var på jobbet så ringde Myrnis mig och vi bestämde att vi skulle leka imorgon vid lunch :)
Så himla mysigt. Hoppas hon har lite varma kläder för isf kan vi hå bort till parken med djuren. Annars får det bli snabblek i båtparken, eller om vi hittar någon annan park i närheten :)

Aja nu ska jag söva tokitoken och sen kommer jag väl slockna själv.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0