Virus!

Leevison har ett virus! Han har fått en 10 dagars antibiotika kur och får inte gå till dagis!
Stackars mammas lilla tokitok!
Men det är ju bara att hoppas på att han blir av med skiten så att han iaf är frisk resten av året!

Apropå baciller, virus och bakterier!
Jag blev typ handvåldtagen när jag väntade på tunnelbanan idag. En man som var halt och lite speciell (inte för att det har någon betydelse) gick förbi mig på perrongen. Sen gick han förbi igen och låtsades gå in i mig.
Oj oj förlåt gick det bra säger han.
Jag började garva och sa, ja det är lugnt du nuddade inte mig. Han sträcker fram handen för att typ be om ursäkt iaf och jag skaka hand med honom.
Då försöker han pussa mig på handen men jag lyckades dra loss min hand innan han lyckades. När min tunnelbana rullar in frågar han snabbt om jag vet vad klockan är.
Jag svarar och börjar gå mot en dörr, han sträcker då fram handen igen för att tacka och vafan jag kan ju inte neka en person med ett handikapp att skaka hand med folk.
Då tar han ett järngrepp och pussar mig på handen trotts att jag stretar emot.
Nåväl, det är inte så farligt tycker ni. Men jag har en fruktansvärd bacillskräck om jag inte är med på att ha kontakt med andra människor!
När jag sitter på tuben sen så får jag typ en mindre panikångest attack! Jag blir svettig och illamående och ville typ börja gråta.
Så där sitter jag och känner hur hans saliv tränger in i min hand och hur hans bakterier infekterar min hand!
När jag kom hem tvättade jag händerna 6 gånger och spritade dom typ 3 gånger. Det var hemskt!!
Det är som om någon nyser på tunnelbanan, då måste jag hålla andan i 10 sekunder och sen måste jag blåsa (lite i smyg) för att få bort bakterierna innan jag kan andas in igen.

Nej jag är inte normal :P

Aja nu ska jag umgås med min lilla familj och i helgen ska jag skura hela lägenheten från golv till tak. Hoppas bara inte min förkylning blir värre och att jag ligger däckad hela helgen.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0