Stört vad ont det gör!

Oj oj oj. Jag har fått en ytte pytte spricka i min överläpp vilket har resulterat i att jag inte för tillfället skulle behöva tänka på att använda plump lips eller fylla överläppen! Ont som fan gör det iaf.. :(
Jag får alltid sprickor i läpparna om det är kallt ute men det är 10000 år sen jag fick i överläppen.

Idag har jag varit på jobbet, sen mötte jag Pelle och vi åkte och köpte födelsedags present till hans kusin som vi ska till på söndag och sen åkte vi förbi hans pappa och då kom 2 av hand 3 bröder. Mys mys :) Leevi var över lycklig när han fick springa runt inne hos farfar och sen när Ali (Pelles äldsta lillebror stod och prata med honom stod satt han bara i vagnen och garva :)

Nu sover monstret så jag och Pelle ska ha en myskväll.
Var inne i badrummet innan och då hör jag hur min granne kaskad spyr så när han är klar så ska jag ta ett varmt bubbelbad och läsa en skvaller tidning, sen blir det film :)

Trevlig fredag underbaringar där ute!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0