Slagen hjälte!

Åh Leevison har som vanligt inte sovit på dagis så när vi gick och handlade så var han på G att somna. Vi gick i trappor istället och det var så roligt så att han glömde bort att han var trött. Det fick jag sota för när han kom på att han var trött igen när vi kommit upp hemma och lille Mr skulle badas. Han skrek under hela tiden precis som när vi badade honom hemma för första gången när vi kommit från bb.
Iaf det gick tillslut bra och efter badet fick han lite massage och vi fixade håret och sen åt vi middag.
Efter maten lekte han och Pappa en stund och sen borstade vi tänderna. Precis som en klocka somnade han kvart över 7. Vi får väl se om han sover hela natten nu eller om han kommer vakna vid 11 och leka terrorist..
Den magiska tiden brukar ju vara innan halv 7 och efter halv 8. Tror de flesta som har barn fattar vad jag menar men för er som inte har det menas det typ övertrött för tidigt, trött i lagom tid och övertrött så att man ska leka latjolajban!

Aja nu ska jag ta lite glass och sen ska jag faktiskt ta mig lite glass :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0