Seg dag!

Fy vilken seg jäkla dag det varit idag. Dock något som var riktigt positivt var att det var ljust när jag gick upp och solen sken :D
Tyvärr vart det en ganska kämpig dag på jobbet med delvis illamående och trötthet.
Men jag tänker fasiken kämpa på nu tills jag stupar!

Jag och Pelle hämtade Leevison tillsammans, fast tokitoken somnade på vägen hem. Så han sover fortfarande och vi ska snart väcka honom så han får lite middag och badar.

Han ville inte ligga i sin säng när vi skulle sova igår så han kastade över sitt täcke och sina gosedjur och klättrade över till oss. Åh jag måste verkligen ta tag i det här nu så Leevison får sitt egna rum!

Äh nu ska jag väcka tokitok <3

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0