Pappas dag!

Leevi vaknade vid halv 10 idag och då gick vi upp och gosade lite i soffan, Leevi fick frukost och vi tog det lugnt.
Vid 11 började jag med farsdagbrunch eftersom pappis fortfarande låg och sov.
Det blev parisare och sen när vi dukat fram allt gick Leevi och väckte pappa med ett paket :)
Sen fick pappa ett paket till och han blev jätteglad :)

Jag kommer om någon timma bosätta mig i köket och laga mat. Pelle har beställt köttfärslimpa och äppelpaj :)

I fredags möttes jag och Bämfi upp efter att jag slutat, vi åkte ut till vh och letade efter T's grav också men hon är kremerad så det är minneslunden som gäller! Sen gick vi hem till bämfis föräldrar och åt middag och sen fortsatte vi bort till pizzan :P
Kvalitetstid bästisarna emellan.
Seriöst Sanna, vet du hur mycket störda bilder jag har på dig och mig?!? Haha galet kul hade vi iaf ;)

Igår låg jag bara på soffan och kollade på tv med Leevison :)

Nu ska jag gosa med Leevi innan köksflytten :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0