Oh my goooood it a tiaraaaa!

Älskar den repliken från the big Bang theory! Tänker alltid på finis Maysan! Måste leka med henne när hon kommer ner till El stockholmo!

I helgen var mamma och bror här på lördag och åt middag. Vi åkte ju runt till alla gravar och när vi stod vid pappas grav upptäckte jag att jag stavat hans efternamn helt fel!
Jag googlade namnet och den första som dyker upp är min faster som är den enda av den stora syskonskara jag träffat. Så nu har jag skickat iväg mejl på Facebook och väntar på ett svar, om dom nu vill svara, det vet man ju faktiskt aldrig!

I söndags var vi på födelsedags kalas hos Pelles kusin. Julen börjar tydligen då för vi åt julskinka, drack julmust och åt lussebullar. :)
Synd bara att det ALLTID ska bli sånt jidder så fort jag och Pelle dyker upp.
Låt oss va och är vi ett sånt fantastiskt roligt samtalsämne så fortsätt snacka skit! Jag är glad att vi förgyller era skitsnacksbegär ;)

I lördags var Leevison på dagis men i tisdags fick han vara hemma med pappis för han hade/har feber.

Jag jobbar och sliter hela veckan och förtjänar ett sjukt varmt bad nu om ett tag.

Igår var snygg Robin här på en fika också och träffa Pelle för första gången!
Blev helt kär i Robins byxor! Galet snygga!!!
Bror var förbi här igår också med 15 (!!) liter glass!! Lyckan var total för feber monstret :D

Nä nu har jag inte mer på hjärtat tror jag!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0