Mer än underbar!

Asså det är helt sjukt att man kan älska något så mycket som man älskar sitt barn!
Trodde ärligt talat inte att man kunde få så otroligt starka känslor som jag har för Leevi!
Jag tror att de flesta föräldrar, både mammor och pappor håller med mig i det!
Och självklart tycker jag som ALLA andra att min tokitok är absolut finast och andra barn kan inte mäta upp till hur fin, underbar, fantastisk och bäst just han är!
Jag älskar att se hans busiga påhitt, hur hans språk utvecklas och hur han faktiskt är en liten kille med så sjukt grym och stor personlighet.
Självklart vill jag (också precis som många andra föräldrar) låsa in honom i garderoben när han har sina värsta dagar för att vara mamma är inte alltid en fantastisk dans på rosor. Men det hör ju till och ni lite speciella som läser min blogg, jag skulle ALDRIG göra det bokstavligt!

Ta bara nu, här ligger vi på soffan och gosar och små busar, han har feber men ändå humöret uppe. Han lekte att foten var hans telefon och sa "alå, alå" tittar på foten när han inte får något svar och sen tittar han på mig och säger "tasig". Sen släpper han foten och tar ett ordentligt tag i myset (den tunna huden mellan tummen och pekfingret) och tokmyser! Tills han nästan somnar! <3

Leevi Cash Alexander Jonatan!
Jag älskar dig till universums slut och tillbaka flera gånger om i all evighet!
Min alldeles egna lilla tokitok <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0