MEN ASSÅ VAFAN!!!

Helt stört! Tokitok har feber igen!!
Han hade feber nästan hela förra veckan, gick till dagis måndag och tisdag och idag ringer dom hem honom.
Seriöst, är det något baouta virus ute nu eller?!?
Pelle ringde iaf vårdcentralen så dom ska dit imorgon och då ska dom få kolla ALLT! Öron, näsa, hals rubbet!
Dom är sjukt irriterande på vårdcentralen här. Det har jag ju skrivit om innan men man tar föregivet att dom ska kolla allt om man går dit med ett sjukt barn men dom kollar bara öronen om man (som förälder misstänker öroninflammation) dom kollar inte halsen eller nått sånt.
Vad jag kommer ihåg när jag var liten och gick till doktorn lös dom alltid ner i halsen, kollade öron och så fick jag ALLTID det där förbannade sticket i fingret.
Är det bara här dom gör så eller är det så alla vårdcentraler ser ut idag? Någon som vet??

Nu har jag fått det ur mig så nu ska jag gosa med min lille fis som håller på att vakna!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0