Nya tänder..

Inatt har Leevison sovit och vaknat till och från. När han vaknade hade han nästan 39 grader i feber. Men han är hur pigg som helst och inte mer förkyld än vad han varit den senaste månaden.
MEN han petar sig i hinner hela tiden, har nappen på sned som Karl Alfred och dreglar något galet. Så jag kände efter och det är helt spänt bak vid kindtänderna. Så idag fick han vara hemma.

I tisdags fyllde mamma år så vi var där och firade henne :D

När jag vaknade i onsdags så var det min tur att få förkylning, kunde typ inte prata och var as trött. Somnade vid 7 i soffan på kvällen, flyttade över till sängen vid 11 eller nått och fortsatte sova till halv 8 morgonen efter. Igår somnade jag också skit tidigt för att vara mig, men det blev inte så mycket sömn eftersom Leevi var som han var :(

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0