Nu är det nog!!

Nu tänker iaf jag banta igen! Pulver och minst 1 power walk varje dag! Jag ligger här på soffan och känner hur jag går upp i vikt!
Varför är man aldrig nöjd? Jag är inte det iaf. 43, 48, 54, 57, 89, 71.. Jag känner mig lika äcklig vad jag än väger.
Ska jag göra något speciellt, så blir det max 1 mål mat om dagen!
Tyvärr har jag haft som en underliggande förkylning som gör att jag inte vågar träna och verkligen ta i på gym. Men såfort det slutar göra ont i halsen ska jag döda mig själv på gymet!

Måste typ göra en detox också för jag har massa skit i kroppen, annars skulle jag inte se ut som en 14 åring som luktar kiss i ansiktet! Jag ser på riktigt värre ut än vad jag gjorde när jag var 14. Jag har aldrig haft finnar på kinderna men det har jag nu!

Följ resan gullisar!!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0