No.1 svart skalle..

Färgade håret idag. Enligt Pelle är det svart men jag gjorde en brun färg :S
Aja Pelle påstår iof att allt som inte är ljust är svart.

I fredags var jag med Sanna i liljeholmens galleria och sen åkte vi ut till heron, lämnade min kamera hos bästa Picco och sen bort till vårat favorit system. Hittade gummistövlar till Leevi och en ny keps. Sen åkte vi hem, lämnade Leevi och sen åkte vi hem till Sanna och drack massa vin och bubbel.

I lördags åkte vi hem till Johanna och Patric, grillade och mös i solen sen kollade vi på fotboll. Mycket mycket trevligt!

Igår var vi bara hemma, Leevison sov jätte länge så vi missade bästa solmyset.

Idag när jag hämtade liten så gick vi och busade i parken och sen gick vi och handlade. Nu är det snart tajm för busen att hoppa i säng!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0