Hemsk vecka!

Usch vad jobbigt det var i onsdags!
Begravningen var jätte fin, dock pladdrade prästen om lite för flummiga grejer men det var fint!
Christers kista hade ett grönt tyg över och längst fram låg självklart bajens flagga!
Det egentligen jobbigaste var när dom spela Kenta- just idag är jag stark.
Då gick det verkligen inte att hålla tillbaka längre!
Vila i frid nu din perverse karl, med hjärtat av guld. Alltid älskad, alltid saknad <3

Efter begravningen åkte vi hem till Tommie och Veronica och tog en öl och sen åkte vi hem till Denice på söder.
Pelle och Leevison kom också dit så åt vi middag och försökte typ smälta dagen.

I går var jag hemma och fixade på dagen och sen kom bamfis hit och vi åkte ut till hennes föräldrar i vh och kolla på deras lilla hundvalp Allan.
Han och Sally skulle bli ett radar par :P
Sen åkte vi hem hit och drack lite bubbel som Sanna hade med sig och firade hennes födelsedag i efterskott :)
Mycket trevligt <3

Idag har jag typ bara legat på soffan. Gick och hämtade Leevison som hade varit som en dansande person på e idag. Han hade bara sovit 20 minuter och han hade varit galet glad hela tiden och haft hur mycket energi som helst :D
Vi kom hem och busade, åt och badade och sen somnade han vid halv 7.
Och Pelle är iväg och kollar på hockeyn så jag ligger här själv och kollar tv.
Det är jag och min värmepåse!
Jag avlider snart så ont som jag har i mina äggstockar.
Åh jävla skit jag har inte tid med mera sånt här nu. Det räcker med det som var i vintras!!!

Pallar inte skriva mer!

Tjingeling <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0