HALLÅÅÅÅÅ!!

I lördags var vi på bröllops/födelsedags middag hos en av Pelles mostrar. Det var trevligt, men vi stannade inte så länge. Sen åkte vi till Maj och Jimmy för att fira Maj! Shit vad kul vi hade!! Tack som fan för det :D
På söndagen sov vi som två grisar till halv 1. Sen åkte vi och hämta Leevison hos molli. Tack mamma <3
Sen gick vi till Årsta torg och mötte Leevi's farmor och åt glass och blåste såpbubblor.
Sen åkte vi hem och tok mös!
Igår var Pellson hemma från skolan för han är jätte sjuk :( Leevison var på dagis och jag ringde 1 miljard samtal som jag var tvungen att ringa.
Synd bara att det viktigaste inte gick att komma fram på :(
Sen somnade jag kl kvart över 9 och sov till halv 8 när kl ringde. Varför är jag så jävla trött?

Nu är jag snart på jobbet. Det har bara tagit mig från kvart över 8 när vi går hemifrån fram tills nu.
Värsta stoppet i tunnelbanan.

Tjingeling <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0