GLAD!!

Kolla kolla kolla!
Jag plattade håret och testa att sätta upp en tofs. DET GICK!!
Med lite hårspray och hårspännen så är det fan en liten sketen kisstofs där bak.
Hur länge det håller är en annan femma men jag fick upp det!!
Det släpper säkert om typ 10 min men om jag håller huvudet riktigt stilla kanske det iaf håller en kvart? :P

Misstolka mig rätt, det var as skönt att vara rakad men om jag mot förmodan bleker av mig håret igen eller bra ledsnar och rakar av det, då ska Pelle tjäna så pass bra med pengar så att jag kan fixa löshår när det kommer till den här längden :P

Min mening är att rakat är för latmaskar!
Har du hår på huvudet så ska du fan ha det för en dag kanske du blir skallig och hur kul är det att vara ofrivilligt "rakad"?
Och det här gäller både tjejer och killar!

Sen finns det ju självklart undantag precis som mig själv, man blir lite för ivrig, bleker av, färgar för mycket och rakar av det för att börja om med nytt fräscht hår. Men jag skulle ALDRIG kunna gå som tex Pelle i typ 1 år och vara rakad.

Aja frisören i mig har nu talat!
Jag är iaf asaballaskitamonsteridiotcpmongo glad för att jag kan ha en tofs!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0