Fjärrkontrollen är åter i liv!

Idag så fortsatte städningen, men nu ser det faktiskt värre ut än när jag börja!
Jag fick en strålande ide om att möblera om lite gran och då fick det bli flytta skräp som inte används från en låda till en annan, kasta massa papper och ja, ni fattar vad jag menar. Så nu blev det tvär fullt i sovrummet med möbler och vardagsrummet saknar nu en byrå!

Imorse när jag skulle sätta igång barnprogram åt Leevison innan vi gick till dagis ville inte fjärrkontrollen samarbeta med mig. Den hade vallat ur totalt och det var inte bara att byta batterier!
Så jag ringde den världens bästa av dom bästa när det gäller tekniska prylar!
Så när Picco hade slutat på jobbet kom han förbi här och nu funkar kontrollen igen :D TACK :D och nu vet jag hur jag ska göra om det händer igen, men jag tänker inte säga något till Pelle bara för att jag ska va lite duktigare än han :P

Nu ligger jag ner bäddad med min påse och kollar CSI! Jag kan verkligen inte få nog :)

Aja god natt på er godingar!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0