Askungen..

Idag har jag skurat hela badrummet.
Jag kände mig på riktigt som Askungen för jag skurade fan golvet för hand!
Fast jag höll huvudet högt med min lilla tofs :P
Som ni kanske förstår så har en vår/sommar städning börjat här hemma.
Det innebär också att vi gör oss av med gamla kläder och skor.
Fan vad svårt det är att slänga skor.
Jag ÄLSKAR verkligen mina skor men dom som jag gått sönder är ingen mening att änns lämna in till skomakaren :(

En rolig grej som kom på posten var en hm check på 200 kr för jag är tydligen guld medlem. På fredag när barnbidraget kommer ska den utnyttjas!
Tror dock att det blir lilleman som får lite nya grejer för vi måste ändå köpa nya gummistövlar eftersom dom jag köpte i höstas är på tok försmå.

Annars idag var vi förbi mamma på jobbet och Leevi blev halv skraj för Sally för hon bet i hans byxor :P
Imorgon blir det skurning av hallen och börja på vardagsrummet. Vi får se hur mycket jag hinner!

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och skrubba mitt finniga nylle! (jag ser ut som en pubertets fjortis i ansiktet :S)
Sen ska jag värma min underbara påse och kolla CSI!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0