Äggstockar till salu!

Jag måste kolla vad det är som inte stämmer nu! Har haft ont i äggstockarna i mer än 2 veckor..
Aja avvaktar och ser ifall det kanske är njurarna som börjat spöka igen :(

Idag har vi iaf varit i parken.
Vi skulle åkt och hälsat på Leevi's farfar på söder och där efter bege oss till bleckan. Men han var ledig idag så vi gick ner till parken här nere och åt korv med spagetti i gräset på en filt :D
As mysigt.
Sen gick vi hem för att lille korven skulle sova. Så väckte jag honom när maten var klar vid halv 6 och nu ligger vi och myser i soffan.
Jag ska värma min bästa kompis värmepåsen och sen tänker jag inte röra mig en millimeter förutom när jag ska ta en varm dusch sen.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0