Helt seriöst?!??

Jag ska inte klaga men asså..
Mitt hår. Jag ser ut som en blandning av en galen professor/toaborste/tops/person som precis fått en elstöt!
Den underbara längd mitt hår har nu går inte att göra ett skit med!
Jag har testat att platta det, då blir det värre än nu. Jag har testat att locka det med en liten locktång, då ser det ut som jag pentat mig hos lokal frissan och det är bara läggningsvätskan som fattas. Jag har testat att ha gelé i det men då ser jag ut som en riktig babbe ala förortjagtrorjagärskitsnyggmedettheltsmörpaketihuvet!
Hur i helvete gör negreser med sitt hår?!?
Jag vill ha lika fint hår som dom!
Ja, jag vet att många har lacewig och extencions men vart kan man isf göra det?
Snälla hjälp mig nu gott folk!
Jag orkar inte gå runt och se ut som en topperad pubisbuske längre..

Tack på förhand ;)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0