Blogg torka?!?

Jag har ingen lust att blogga :(
Fortfarande lite ställd till det som hände tror jag och känner ingen glädje alls i att blogga. Aja jag gör ett försök..

Igår var jag hos Michaela och fixade naglarna :D lyxigt nog fick jag ett mumsigt glas vin under tiden :D
Vi skvallrade som vanligt och jag blir som alltid lika nöjd med naglarna :D

Idag har vi varit i parken med vår lilla pojke som plötsligt förvandlades till en tvärtemotalltvemfanärdu pojke?
Pga det och för att jag försökte jaga ut mitt barn ur denna hemska grottpojke så passar han på att ta en simtur i leran...
Jag fick mig ett gott skratt och Leevi slog sig inte så det var faktisk okej att skratta :P

Nu vill jag ha mat!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0