Jajaja!!

Shit vad jag och Sara hade kul ute. Vi dansade och skrattade tjejs kvällen :D

I söndags var vi bara hemma och sov jätte lång middags lur.
I måndags kom Jeanna hit efter att hon slutat jobbet. Jag noppade hennes ögonbryn och vi drack lite vin och snackade lite skit. Mycket trevligt det också :D

Igår var jag och Pelle hos Finnze och Pelle fortsatte på sin sleeve och jag började med min jätte tjejiga sleeve.
Åh nu vill jag bara att den ska bli klar för den kommer bli så galet grym!!!

Idag så har jag lämnat sonen på dagis, jag har gjort en handlings lista eftersom vi ska till landet hela midsommar och jag har gjort en packlista för oss alla tre.
Nu ska jag vika lite tvätt och sen så fort Pelle skrivit klart sitt prov så ska jag hem till Denice och klippa henne eftersom hon ska till Paris imorgon!!

Aja Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Spännande, du får visa nästa gång vi ses ;)

2012-06-20 @ 14:07:47
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0