Goddag!!

I onsdags var jag och Denice ute en runda. Dock blev det en tidig kväll :P
Men vi hade kul ändå :)

Igår fick Leevison vara ledig och vi skulle gå till parken. Pelle var tvungen att plugga och Leevison sov i 100 år så det blev ingen park. Men vi åkte till Farsta och köpte lite nya bilar som kompensation :P

Idag skulle vi åkt och bada men jag sköt upp det tills imorgon! Jag somnade ganska tidigt igår, runt 12 tror jag men Leevison vaknade kvart i 7 och det var lite lite sömn för mig. Så för bådas säkerhet så ska vi gå och bada i morgon istället :)

Nu ska jag tvätta håret för första gången och jag hoppas inte att jag bryter nacken på kuppen :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0