AJJEEEE!!

Åh fan vad sur jag är!!
Satt och gjorde stora lockar i mitt jätte långa hår som jag inte kan sluta älska!! (Tack igen Hanna <3 )
Och vad gör jag inte.. Jo jag lägger locktångs helvetet rätt på benet!!!
AJJJJJJEE!!!!

Aja det sägs att det ska regna imorgon så det blir strumpbyxor på mig!

Imorgon kväll ska jag och SÄXXY Sara gå ut och ta oss ett glas!
Shit vad kul det ska bli, jag tror inte att jag och Sara har varit ute själva sen typ 08?
Åh så roligt.
Under dagen imorgon får vi se vad vi hittar på. Denice kanske ville leka men jag har överseende med om hon är bakis. Hon och issa är ju trots allt på summerburst :)

Aja nu ska jag kolla lite mer på matchen och heja på Sverige :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0