Sol <3

Fantastiskt väder har det varit idag. Leevi vaknade vid ca halv 11 så då ringde vi Sara för att se vad dom hade för planer. Det visade sig att dom inte hade något bestämt så vi gjorde oss i ordning och åkte dit. Åt lite lunch och snackade lite skit :) Sen gick vi upp till högdalen och handlade mat och så mötte vi Pelle och gick till parken. Barnen och Pelle lekte och Pelle la värsta vurpan :P HAHA! Sen gick vi hem till Sara igen och precis lagom tills vi skulle äta middag så kom Danijel hem. Vi åt middag och sen fortsatte busen. Jag och Sara tog oss ett glas rose på balkongen och mös så gott det gick. Tack för en otroligt mysig dag <3 En annan grej jag funderat över är om jag ska låta Leevi hoppa över att sova på dagarna. Han soc förut mellan ca 12 och 1 men nu har han börjat sova vid typ halv 6 och fram tills 7. På hans födelsedag sov han ingenting och deckare vid 10 och idag har han inte sovit något och nu deckade han vid 9. Får se hur det blir sen för om han sover så sent så får jag vara vaken med honom fram tills 2-3 på nätterna.. Aja nu ska jag hoppa in i en dusch :) Natti natti! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0