Sjukt!

Jag kan inte fatta att min lilla bebis fyller 2 imorgon! För 2 år sen vid den här tiden var vi inskrivna på bb och jag hade haft värkar i ca 15 timmar (!) och läckte vatten som shrek! Imorgon kl 06:17 plockade dom ut honom eftersom Leevison är född med kejsarsnitt. Tiden har gått så himla fort och det är helt galet vilken liten person lille monstret har blivit! Aja det ska inte bli någon förlossnings berättelse eller någon livshistoria men jag kan bara inte förstå det. Det är ju vårat första barn och det är väl lite extra speciellt med det. Nu ska jag fixa handlingslista och plocka med massa baby kläder som ska ner i garaget och lite annat strunt. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0