Shululuuuu!!

Fullt upp hela dagarna!! I tisdags var jag och Jeanna i bandängen med Leevi och Vincent. Vi badade, lekte i parken och kollade på djuren :D sen åkte vi till Globen och letade efter nya foppisar till Vincent :) sen åkte vi hem till Jeanna och jag stannade alldeles för länge så hon fick inget gjort :P men fan vad trevligt vi hade :D måste göras om snarast!!! Igår när jag vaknade hade jag hur många sms som helst och ett av dom var från Johanna och hon undra om jag ville följa med henne till Farsta. Så jag och Leevi gjorde oss iordning super snabbt och sen åkte vi dit. Jag tror fan att jag och Johanna skrattade non stop hela dagen igår. Vi pratade värmländska (?) och Alicia körde på skånska medans Alex var stockholmaren. Hahaha :D På bussen blev Leevison diperman istället för superman för han kissade igenom byxorna så han fick vara byxlös en stund :P sen åkte vi hem till Johanna och Patric och så åt vi hur mycket köttfärsås och spagetti som helst. Mmm gott gott gott. Sen drack vi lite dagens och fortsatte med värmländskan och sen dreglade jag lite på deras fina bil :D Galet rolig dag och kväll!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0