Gooooooooood morgon!!

Till slut kunde jag somna. Men det tog sin lilla tid. Nu har vi gått upp och ska snart börja göra oss i ordning. Måste svänga förbi Farsta och kolla om en klänning finns kvar som jag har sett till bröllopet på lördag! Om inte vet jag inte vad jag ska ha på mig för jag har bara svart/vita klänningar och skrikiga färger och Christoffer och Elisa har klädkod romantiska färger.. Någon som ev har en klänning med pastellfärger i st 38-42 beroende på hur tight det sitter vid brösten? Haha enda nackdelen med att ha stora boobis är att det är svårt att hitta kläder. Aja vi får se vad jag hittar. Efter Farsta ska vi åka ut till Märsta och jag ska göra sista sminkningen och håret på Elisa och planera vilken tid vi ska vara ute hos dom nästa lördag och sånt. Jag har ju sjukt långt hår nu, någon som vet hur man gör en hemma gjord hårmunk? Jag har hört att man kan ta en nylonstrumpa, nån som har testat? Nej nu har jag inte tid med det här. Dricka upp kaffet, borta tänderna, föns penslar och sen drar vi! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0