Asså vad är det frågan om?!?

Kl är snart 2 på natten och jag kan inte sova! Jag har as ont i njurarna eller äggstockarna, kan inte riktigt sätta fingret på vilket eller om det är båda för jag har ont framtill som ägglossning och baktill som när jag hade njurbäcksinflamation.. Sen har jag groteska krypningar i mina ben så jag kan inte riktigt ligga still. Jag fick krypningar så jag kände det när jag vänta Leevi och sen har det inte försvunnit. För er som inte vet vad det är så är det som om man har myror som kryper utanpå och inuti skelettet och det killar sjukt obehagligt! Eller precis som krypningar inuti kroppen. Åh jag vill bara sova! Det är fan 6:e natten som är såhär nu! Aja jag ville bara beklaga mig lite! Så du som låst in John blund i garderoben eller har honom på besök kan ju skicka honom vidare hit för han missade mig mellan snark kungarna här hemma! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0