Ärtsoppa!

I lördags var vi som sagt ute i Märsta hela dagen. Trevligt trevligt! Jag hoppas att Elisa hunnit hitta läppstift som hon vill ha och det innan lördag nu. Igår åkte vi till Farsta och jag hittade en klänning till bröllopet på rean. Sen åkte vi hem till Johanna och Patric. Vi gick och handlade och grillade och hade über mysigt :D när vi hade handlat kom Jeanna och Vincent också :) sen satt grabbarna inne, Alicia och Vincent var på skattjakt och jag, Johanna och Jeanna satt och AS garva! Kan bara säga "baka en kaka"! Hahaha! Shit om folk skulle se oss så skulle vi nog bli inspärrade :P Skönaste kommentaren kläckte nog ändå Alicia när vi var påväg från affären då hon säger att Leevi är knasig när han springer omkring, men det är ju bara tur för då passar han in i båda våra familjer :D Idag blir det tvätt och städ dag. Känns som att jag inte gör något annat än att städar hela tiden. Jag måste skura i hallen för Picasso har ritat på dörrposten där ute.. Nu ska vi äta lite lunch, ÄRTSOPPA :D Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0