ÄNTLIGEN!!!

Nu funkar äntligen den här jävla appen!!! Förra veckan åkte vi ut till landet där Denice var husvakt. Leevi rastades på tomten och blev huxflux ett riktigt trotsigt barn. I tristess spökade jag och Denice ut oss till fjortisluder och Leevi, Denice och Sandra dansade magdans. Vi åkte med buss och handla, åkt och sagt grattis till Gill, vart myggbitna, blev "jagade" av vildsvin, blev super rädd för älgar (HAHA) druckit litervis med kaffe, ätit korv, kaviar mackor med ost, folket bakade, plockat ut löshår på Nican, eh ja det var väl det tror jag. Vi kom hem i onsdags och igår skickade jag iväg Pelle och Leevison så jag kunde städa och flytta ut Leevi's säng (måste hitta en växa säng men inte hittat nån jag vill ha) och städat hela vardagsrummet och under soffan. Hittade typ 7 nappar.. Så fort Pelle kommer hem ska jag fixa resten, i köket och i sovrummet. Aja bildbomb i oordning som vanligt!! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0