Tjenahejsan!

Här är familjen förkyld!
Leevi sov som en kratta inatt.
Han vaknade vid 5 och kunde inte somna om och snörvlade och hosta :(
Jag är små snorig och känner mig inte riktigt tipp topp.

Aja, det går väl över snart.

Imorgon ska jag ringa Stockholm stad och se hur det går med Leevi's dagis.
Sen blir det iväg och göra något annat..

Melodifestivalen igår var väl inte lika bra som förra veckan.
Jag och Johanna satt med varsin skämskudde :P
(förra veckan när vi kollade på mello hos Johanna och Patric så kom vi fram till att tjejen som sitter och pratar i telefon med Carro är Johanna :) )
Så jag ringde upp henne och så fick vi oss ett skratt :P

Terroristen har stökat ner här hemma så jag ska väl bara städa idag, men först ska vi mysa lite framför tvn. Min stora pojke och jag <3

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0